Маркетинговата агенция „Маркет Тренд“, издател на списание „Образование и специализация в чужбина“ събра своите приятели и клиенти на Коледно парти. Десислава Пенчева, управляващ директор на Маркет Тренд и издател на списанието благодари на нашите партньори от името на целия екип:
„Благодаря ви, че работим, творим и се забавляваме заедно! Признателни сме за доверието през годините и за това, че ни давате възможност да бъдем част от вашия успех.“ – каза Деси Пенчева.
Тъй като сме компания, която е дълбоко ангажирана с образованието и вярваме в неговата важност, решихме да подходим по-нестандартно към празнуването. Нашият импровизиран подарък беше поднесен от Д-р Николаос Димитрадис – един от любимите преподаватели на студентите от Международния факултет на Шефилдския университет. Той проведе интересна беседа с гостите ни, озаглавена Light Up Your Brain for 2016, и им даде ценни съвети за това как да „тренират“ оптимално мозъка и волята си, за да постигнат целите си през 2016 година.
Като истински преподавател, той също планира да „изпита“ участниците в импровизирания учебен час. Обещахме си, че догодина по това време ще се видим отново ще проверим кой и до каква степен е изпълнил обещанията си за промени през 2016. Д-р Димитриадис беше изпратен с бурни аплодисменти от всички присъстващи мениджъри, специалисти по връзки с обществеността и експерти от сферата на образованието.
Към празненството се присъединиха много представители на компании-партньори на Маркет Тренд. Рекламната агенция е сред постоянните активни играчи на българския пазар и има клиенти в най-различни сектори на икономиката. Събитието даде възможност на гостите за обмен на опит и изграждане на професионални контакти. Сред присъстващите на коледното парти имаше и много приятели на сп. Образование и специализация в чужбина – училища, езикови школи, консултантски агенции и университети – както от България, така и от чужбина.
Празненството събра на едно място бивши и настоящи членове на екипа на Маркет Тренд. Една емоционална среща с хората, които помогнаха много за това рекламната агенция и списанието да бъдат авторитетите, които познавате днес.
Тъй като, докато пишем тези редове, новата година вече наближава мислим, че е редно да ви споделим и какво си обещахме ние за 2016. Обичаме работата си и сме изключително мотивирани да продължим с още по-голям ентусиазъм.