Начало » България » „Комуникация на благотворителността“ от д-р Евелина Христова

„Комуникация на благотворителността“ от д-р Евелина Христова

  • bobi
  • 16 май 2018
  •  Коментарите са изключени за „Комуникация на благотворителността“ от д-р Евелина Христова

„Комуникация на благотворителността“ е книгата, която ще представи днес от 17:30 в City Stage д-р Евелина Христова – преподавател в Нов български университет, член на комисията по професионална етика на Българското дружество за връзки с обществеността.

Книгата представя резултатите от три собствени научни изследвания проведени в периода 2012-2017г., както и анализ на данни от други изследвания и данни свързани с комуникация на благотворителността.

„Комуникация на благотворителността“ е основно за научната общност на България, но би била полезна и за професионалните общности. Комуникацията на благотворителността включва в себе си процесите на общуване на всички заинтересовани страни в процеса на благотворителната дейност. Това означава да се проследят възможностите за реализация на такъв тип дейност и как да се направи това по възможност най-ефективния начин за всички страни в процеса. Например тези, които имат нужда от подкрепа, как да се покажат по такъв начин, че да се запази тяхното достойнство – да могат да бъдат показано точно тези нужди, които имат и как да намерят за себе си благотворители и дарители, които да могат да са им полезни конкретно от това, от което имат нужда.

д-р Христова обясни кои са положителни тенденции в обществото, свързани с благотворителността: „Най-хубавото нещо е, че младите показват нагласа за подкрепа и силно изразена нагласа за работа по благотворителни каузи не само като дарения на средства, но и в доброволчески труд. Изследвала съм 895 ученици от цялата страна. Те показаха силна нагласа. Открои се позитивна тенденция, че медиите отделят повече място за темите за благотворителност. Друга положителна тенденция е, че бизнесът развива все повече своята корпоративна и социална отговорност и основните обеми като средства дарения идват от страна на бизнеса и на фондации. Не на последно място е тенденцията за нашия собствен бранш на специалистите по комуникации и това е, че се открива поле за нови професии в бранша, свързани с този тип дейност“.

Д-р Христова очерта и негативните тенденции: „Под 10% са личните дарения, т.е. хора граждани, които даряват средства. В медиите журналистите са принудени да търсят скандални или негативни новини в името на рейтинга, а също така биват ограничавани в споменаването на дарителите, защото те са брандове или търговски марки. Това също трябва да се преодолее и вече се правят опити“.

Книгата ще бъде със специална отстъпка днес от 17:30 в City Stage! Ще бъде подписана лично от д-р Евелина Христова. Заповядайте!

Избрани Университети

Препоръчани Консултанти

Top