fbpx
Начало » Любопитно » Какво е бъдещето на образованието според Microsoft?

Какво е бъдещето на образованието според Microsoft?

  • bobi
  • 30 ян. 2020
  •  Коментарите са изключени за Какво е бъдещето на образованието според Microsoft?

Microsoft беше почетен член на BETT 2020, в рамките на което представителят на компанията Антъни Салчито седна с  VP Education, за да обсъдят стратегията на компанията за бъдещето на образователните технологии (EdTech).

Софтуерният гигант представи редица малки подобрения в своя офис пакет Office 365 по време на изложението, обхващайки едни от най-използваните инструменти в образованието по света като PowerPoint, Teams, OneNote, Stream и Flipgrid.

Според Салчито тези и още други подобрения отразяват някои от най-широките тенденции в света на технологиите и образованието. Microsoft се подготвя за следващото поколение обучение, което ще се разпростре далеч извън пределите на класната стая.

OneNote вече предлага функцията Live Captions, която автоматично записва в текстов вид уроците в реално време, докато учителят говори и преподава. Услугата е предназначена да помогне както на хората с увреден слух, така и на тези, които не винаги успяват да поддържат темпото на урока и понякога имат нужда отново да се върнат към преподадения материал.

Обновленията на Microsoft очевидно са разработени с повишено внимание и в съвместна работа с едни от най-престижните образователни институции по света, за да се открият търсенията и потребностите на съвременно дигитално обучение.

„Ние наистина се вслушахме и се учихме от преподаватели, докато развивахме продуктите и платформите, които предлагаме днес. Мисля, че тази колаборация с практикуващи експерти от областта е много по-ефективна, отколкото всичко, което ИТ компаниите са правили за образователната сфера до момента.“, каза Салчито.

Предназначение

Microsoft също по време на шоуто представи нови изследвания, които очертават бъдещето на преподаването в контекста на технологичния напредък. Наред с други открития, в доклада се установява, че някои образователни специалисти изпитват опасения и са предрезервирани относно въвеждането на дигиталните технологии в класната стая.

36 процента от преподавателите се опасяват от загубата на традиционните знания и умения, 34 процента смятат, че учениците прекарват твърде много време с електронните устройства, а 28 процента са заявили, че смятат, че технологиите в клас повече разсейват учениците, отколкото да улесняват обучителния процес.

Попитан за тези проблеми, Салчито отбелязва: „Изключително загрижени сме за стойността на технологиите като образователен инструмент. Точно както ученето трябва да бъде целенасочено, така и технологиите в класната стая трябва да имат ясно определена цел. Според мен последните, трябва да бъдат интелигентно втъкани в преподавателския процес от учителите, за да осигурят една трибуна, един инструмент за творческо усвояване и изразяване на учениците“.

Към днешна дата училищата може би са се съсредоточили прекалено много върху използването на технологии за оптимизиране на отделните уроци и дигитализирането на учебните материали, което поражда опасения и много въпроси – като например твърде дълго време, прекарвано от подрастващите пред екран. Microsoft обаче смята, че сме на път да реализираме пълния потенциал на образователните технологии.

Избрани Университети

Препоръчани Консултанти

Top