
Таксите за обучение могат да играят много важна роля за студентите при кандидатстване за магистърски програми на английски език. Когато се опитват да учат в чужбина, не винаги е лесно да се получи стипендия или да се намери програма с ниски такси за обучение. За щастие има редица уважавани университети в Европа, които предлагат учебни програми с ниски или никакви такси за обучение. За прием се очаква кандидатите да имат висок успех, добро владеене на английски език и да бъдат в състояние да общуват лесно с връстници и учители. Ето някой от университетите, които предлагат програми с ниски такси:
1. Магистър по корпоративни комуникации (Aalto University)
Такса на обучение: безплатно
Местоположение: Хелзинки, Финландия
Програмата има за цел да даде на студентите задълбочено, интердисциплинарно разбиране в областта на корпоративното управление на комуникациите и медиите. Програмата разглежда корпоративната комуникация като бизнес функции и в същото време като социално взаимодействие. Чрез обучението, университета подчертава въздействието на глобализираната среда върху комуникационната практика, управлението и лидерството. В световен мащаб, програмата CC е уникална със своята комбинация от международен бизнес, управление и комуникация.
2. MBA степен по управление на комуникацията (HAAGA-HELIA University of Applied Sciences)
Такса на обучение: безплатно
Местоположение: Хелзинки, Финландия
Програмата има за цел да предложи възможности за обучение, които повишават уменията и компетенциите на специалистите, работещи в областта на маркетинга, медиите или комуникациите.Практическият подход с интензивното обучение имат за цел да дадат на студентите солидна основа, върху който те могат изградят кариерата си и да се превърнат в лидери в своята област.
3. Магистратура по интеркултурна комуникация (University of Jyväskylä)
Такса на обучение: безплатно
Местоположение: Юваскюла, Финландия
Двугодишна програма по междукултурни комуникации, по време на която учениците изследват културните последици в това как хората от различни култури си взаимодействат един с друг и променящия се свят. Има сериозни теоретични и практически аспекти на програмата, предоставящи комуникационни и експресивни компетенции, изисквани в мултикултурния свят.
4. Магистратура по комуникационен мениджмънт (Tallinn University)
Такса на обучение: € 1 600 / Семестър
Местоположение: Талин, Естония
Програмата е предназначена за хора, които се интересуват да научат как комуникацията може да допринесе за стратегията и успеха на организацията, както и в обществото като цяло. Темите, обхванати по време на обучението са свързани с медиите, организационното поведение, стратегическите комуникации и планирането, отношенията със заинтересованите страни, изследователската методология, рискът и комуникацията при кризи и маркетинг.
5. Магистър по корпоративна комуникация (Aarhus University)
Такса на обучение: безплатно
Местоположение: Аархус, Дания
Програмата се фокусира върху стратегическото управление на комуникационните процеси в частни или публични компании, организации и институции.
6. Магистър по брандиране и комуникационно управление (Copenhagen Business School)
Такса на обучение: безплатно
Местоположение: Копенхаген, Дания
Магистратурата е разделена на 4 семестъра. Студентите се научават да използват знанията си на потребител, за да увеличат и да измерят стойността на продуктовия бранд и да оценят въздействието на избраната стратегия на продуктовата марка.
7. Магистър по комуникационни науки (University of Twente)
Такса на обучение: € 1906 / Година
Местоположение: Еншеде, Холандия
Програмата дава на студентите теоретичните основи и практическите знания за справяне с днешните комуникационни предизвикателства. Тя се фокусира върху темите, които са най-важни за комуникационните специалисти, със специализации в корпоративна комуникация, маркетинг комуникации, медии и комуникации, както и техническа комуникация. Програмата поддържа тесни връзки с университетската комуникационна програма за проучвания и изследвания със специален фокус върху организационния контекст и връзката между комуникацията и технологиите, всички с международен привкус.