fbpx
Начало » Любопитно » 25 трика за ефективно управление на времето, които ми се искаше да знам, когато бях на 20

25 трика за ефективно управление на времето, които ми се искаше да знам, когато бях на 20

  • netpro
  • 15 юли 2016
  •  Коментарите са изключени за 25 трика за ефективно управление на времето, които ми се искаше да знам, когато бях на 20
time

Повечето хора се учат да управляват времето си по трудния начин: чрез проба и грешка. Маркетинг консултантът Етиен Гарбугли споделя уроците, които той би искал да е знаел, когато е бил на 20.  

 

1. Винаги има време. Това, което е от значение, е подреждането на приоритети.

 

2. Запълвайте дните си.

 

3. Работете повече, когато имате муза, и почивайте повече, когато не сте в кондиция.

 

4. Уважавайте времето си и настоявайте то да бъде уважавано.

 

5. Създайте си работна рутина и я следвайте. Тялото ви ще се адаптира.

 

6. Винаги сме по-фокусирани и продуктивни, когато имаме ограничено време.

 

7. Правете си списък с малките задачи.

 

8. Работете системно и не преследвайте перфектността на всяка цена.

 

9. Повече работни часове не означават по-висока ефективност.

 

10. Разпределяйте задачите си.

 

11. Организирайте срещите си сутрин. Времето преди среща или събитие обикновено е изгубено.

 

12. Груповите срещи и ефективната комуникация чрез имейл и телефон са полезни.

 

13. Работете в един контекст през деня. Превключването между проекти и клиенти не е продуктивно.

 

14. Когато отлагате работа, нека е след интензивни кратки работни цикли.

 

15. Разбивайте големите проекти на малки стъпки.

 

16. Приоритизирайте ангажиментите си.

 

17. Винаги бъдете наясно с една конкретна цел, която е най-важна за деня.

 

18. Задачите трябва да бъдат постигани в кратки интервали от време.

 

19. Научете се да убеждавате хората около вас да ви бъдат полезни.

 

20. Не мислете за вчера. Днес и утре единствено имат значение.

 

21. Поставяйте краен срок на всяка една задача.

 

22. Дори и най-неприятните задачи имат своя краен срок.

 

23. Винаги си записвайте.

 

24. Записвайте си всички мисли, които ви разсейват, но ви се струват важни – нови идеи, google търсения и т.н.

 

25. Взимайте си почивка… понякога  

 

Източник: Business Insider

 

Избрани Университети

Препоръчани Консултанти

Top