Начало » България » СТУДЕНТИ И БАНКОВИ СЛУЖИТЕЛИ ТЪРСЯТ ИНОВАТИВНИ ПОДХОДИ ЗА ПО-ДОБРО БАНКОВО ИЗЖИВЯВАНЕ

СТУДЕНТИ И БАНКОВИ СЛУЖИТЕЛИ ТЪРСЯТ ИНОВАТИВНИ ПОДХОДИ ЗА ПО-ДОБРО БАНКОВО ИЗЖИВЯВАНЕ

  • netpro
  • 23 февр. 2017
  •  Коментарите са изключени за СТУДЕНТИ И БАНКОВИ СЛУЖИТЕЛИ ТЪРСЯТ ИНОВАТИВНИ ПОДХОДИ ЗА ПО-ДОБРО БАНКОВО ИЗЖИВЯВАНЕ
SGEB Innovation camp Varna 2

Над 90 банкери и студенти от специалност „Финанси“ и „Информатика“ от Икономически университет – Варна, обединиха усилия и развихриха креативността си, разработвайки идеи, свързани с по-доброто банкиране и изживяване на клиента. Innovation Camp е второто събитие, организирано от Сосиете Женерал Експресбанк в сферата на иновациите и дизайна, фокусиран върху човека, след Open Innovation Challenge, който се проведе през юни 2016 г.

Двудневеният предприемачески форум събра банкови експерти и студенти с различни профили, като ги предизвика да предложат решения по различни теми, свързани с клиентското изживяване в офисите на банката, процесът на управление на жалби, привличането на млади кадри и улесняване на процеса за кандидатстване, както и опростяване на вътрешните процеси на комуникация в банковата институция.

Петнадесет екипа бяха обучени да следват процес на дизайнерско мислене и създадоха прототип на идеите си, след което презентираха своите решения пред жури  в състав: Веселин Василев, предприемач, Страцимир Павлов, диригент и композитор, проф. д-р Стефан Вачков, Член на Икономически съвет в ИУ – Варна; Уили-Пиер Аббал, Главен оперативен директор на банката, Радослава Кроснева, Ръководител отдел Човешки ресурси в банката и Мая Клевцова, Ръководител отдел Комуникации. 

Банката ще даде възможност на първите три най-високо оценени екипа да продължат да развиват своите проекти, като студентите ще могат да разработват приложенията в реална среда заедно със служителите на Сосиете Женерал Експресбанк. 

Първите две награди бяха отредени на проекти, свързани с по-доброто клиентско изживяване в офиса: интуитивна система за оценяване работата на всеки служител, както и инструмент за пестене на ценно време за клиента.  Третата награда е приложение, насочено изцяло към младите хора, които са в процес на обучение и имат малък или никакъв професионален опит. Приложението ще улесни достъпа им до информация за свободни, подходящи за тях, позиции, както и контакта им с представители на Банката.

Избрани Университети

Препоръчани Консултанти

Top