
Фирма Kopchaliyski Preventicum Health Care занимаваща се с лечението на пациенти във водещи университетски болници на територията на Република Германия, обявява конкурс на тема: „Моята артвизия за брандиране на автобус“.
Изискванията за участие в конкурса са:
– да сте студент 3-4 курс или да сте завършили графичен дизайн, или специалност с подобен практически инструментариум на посочената.
Критерии относно параметрите за брандирането на автобуса:
– частично брандиране – рекламните послания да бъдат от двете странични страни на автобуса;
– да обхваща частично и/или изцяло страничните прозорци на автобуса;
– рекламните послания да са: „Check up програми“; 0700 89 022 (на цената на един градски разговор); Диагностика и лечение в Германия, като разположението им, цветовата палитра и изборът на шрифт и оформление е изцяло Ваше начинание;
– размери и чертеж на автобуса ще намерите на прикачения файл тук;
– проектът да бъде изпратен във векторен формат на eps-или corew draw файл.
Допълнителни изисквания:
– всеки автор може да предложи за участие в конкурса до 2 проекта;
– всеки проект трябва да отговаря на изискванията, отбелязани по-горе, и да е създаден специално за целите на конкурса;
– представените работи трябва да са изготвени единствено за целите на този конкурс и не подлежат на връщане;
– конкурсът предлага парична стойност на победителя за предложения проект /или проекти/;
– печелившият проект ще бъде използван за рекламна кампания на фирма Kopchaliyski Preventicum Health Care.
Заедно с проекта си авторът трябва да приложи:
– трите имена, e-mail и телефон за контакт;
– свободен текст на декларация за авторство, както и да бъде подписана. Всеки участник в конкурса носи отговорност за авторството и оригиналността на разработката си по смисъла на Закона за авторското право.
Критерии за оценка на предложенията:
– Оригиналност и креативност на идеята;
– Авторство;
– Съобразяване със зададените критерии.
Оценяване и награждаване:
Оценяването ще се извърши от екип експерти на фирма Kopchaliyski Preventicum Health Care по зададените критерии. Конкурсът се състои в един етап, от който ще се номинира спечелилият кандидат. За участника, предложил най-подходящия и дизайнерски проект, се определя награда от 300 лева. Той ще се обяви на официалната страница, както и на фейсбук страницата на фирмата. Допълнително ще се свържем с избрания победител в конкурса.
Изпращайте своите предложения на e-mail адрес: bulgaria@health-in-germany.com
Краен срок за изпращане на проектите: 29 юли 2015 г.
Номиниране на печелившия кандидат: 03 август 2015 г.
Повече информация можете да намерите на сайта на фирмата, организатор на конкурса.