fbpx
Начало » България » BOSCH стартира кампания за оползотворяване на излишни хранителни продукти

BOSCH стартира кампания за оползотворяване на излишни хранителни продукти

  • bobi
  • 14 окт. 2020
  •  Коментарите са изключени за BOSCH стартира кампания за оползотворяване на излишни хранителни продукти

BOSCH стартира инициатива под надслов „Не изхвърляй, помогни!”. Целта е да се оползотворят хранителни продукти в излишък в българските домакинства, като се използват за приготвяне на топъл обяд за хора в нужда. Зад кампанията като партньори застават фондация „Светът на Мария“, Еконт и БГ Радио.

Според статистиката близо 1,3 милиарда тона храна се изхвърлят годишно в световен мащаб, а само в рамките на ЕС това количество надвишава 85 милиона тона.* “Водени от желанието да допринесем за намаляване изхвърлянето на хранителни продукти и да помогнем на хора в нужда развиваме глобалната инициатива на BOSCH в България, стартирайки уникална за страната ни социалната кампания “Не изхвърляй, помогни”, коментира Диана Стойкова, маркетинг мениджър, BOSCH.

Кампанията включва събиране на хранителни продукти в периода от 19 до 21 октомври в специално организирани за целта пунктове. Продуктите, които ще се приемат, трябва да са дълготрайни и в срок на годност, да не са разопаковани и да не е необходимо съхранението им в хладилник. От подарените храни в сертифицираната кухня на фондация „Светът на Мария“ ще се приготви топъл обяд, който ще се предостави на хора с увреждания и с финансови затруднения.

„С радост и огромно желание се включваме в инициативата „Не изхвърляй, помогни”. Всеки ден ние виждаме колко е важно да помогнеш на човек в затруднение и какво е удовлетворението от това да подадеш ръка на някого, който се нуждае от твоята помощ“, споделят oт фондация “Светът на Мария”.

Инициативата ще се провежда един път на всяко тримесечие в рамките на една година, като нейният старт ще бъде даден на 19 октомври – Националния ден на благотворителността. Хранителни продукти ще бъдат приемани в продължение на три дни (от 19 до 21 октомври) в офисите на BOSCH, в дневния център на фондация „Светът на Мария“ (ул. „Рикардо Вакарини“ 8), в офиса на Smarkethink (ул. „Лозенска планина“ 4) и в 68 офиса на Еконт в цялата страна. По-подробна информация за кампанията и адресите за предаване на продукти можете да намерите в страницата на кампанията: https://www.bosch-home.bg/specials/campaigns/zero-food-waste#

*Източник: Организацията на ООН по прехрана и земеделие (FAO)

______________________________

За BOSCH:

Името BOSCH се отличава с изключително качество и надеждност по целия свят. Домакинските уреди също отговарят на това изискване повече от 85 години: BOSCH е водещ европейски производител на домакински уреди. Продуктите му се базират изключително на реалните нужди на съвременните домакинства. Благодарение на усъвършенстваните технологии и изненадващо прости решения, можете без усилия да постигнете перфектни резултати и да премахнете стреса от ежедневието.

В същото време висококачествените, прецизно обработени материали и непреходният, международно признат дизайн осигуряват осезаемо качество и устойчивост. Признатото високо качество на обслужване потвърждава доверието на потребителите към марката и подкрепя водещия принцип на BOSCH „Технология за цял живот“.

Повече информация на www.bosch-home.bg

Избрани Университети

Препоръчани Консултанти

Top