fbpx
Начало » Анонси » Тема на броя: Връзки с обществеността

Тема на броя: Връзки с обществеността

  • Ana Avtova
  • 17 окт. 2016
  •  Коментарите са изключени за Тема на броя: Връзки с обществеността

Съществуват множество различни определения за професионалното поле наречено „връзки с обществеността” или т.н. PR (от английски Public Relations), но ако все пак трябва да се спрем на определена дефиниция, можем да кажем, че PR-ът e сфера на масовите комуникации, която се занимава със създаването и управлението на информационния поток между отделния индивид и дадена организация. Под термина „организация” се крият много организационни разновидности като: публични личности (медиини, филмови, политически и др.), правителствени и неправителствени организации и агенции, маркетинг агенции, политически партии и движения, международни организации, компании, организации с нестопанска цел и всякакви представители на бизнес средите.

От своя страна, всяка една от тези обществени организации иска да има добър „имидж” или с други думи – да се ползва с добро име сред обществото, в което желае да развива специфичната си дейност. Именно тук се включва PR науката, чийто корени можем да открием в процъфтяващата икономическа и политическа среда на САЩ от началото на двадесетия век.

 

В статията ще прочетете още:

– Какви дейности извършва един PR?

– Какви качества се изискват, за да станеш експерт в областта?

– Какви дисциплини се изучават?

– Къде се изучава в България?

– Къде се изучава в чужбина?

– Класация на висшите училища в България

– Класация на висшите училища в Европа

– Кариерна реализация

 

 

 

 

Избрани Университети

Препоръчани Консултанти

Top