
Сферата на маркетинга и рекламата е необятно поле от възможности, но през последните години се наблюдава все по-голямо „миксиране“ на специалности и професии, благодарение на непрестанно развиващите се технологии. За да задоволи нуждите на съвременния бизнес, маркетингът обособи цяло ново поле на изява, а именно т.нар. дигитален маркетинг.
Нещо повече – тези резултати са измерими в реално време и са на един клик разстояние. Това дава възможност за точна и ясна преценка на ефективността на всяка една кампания и посока за нейното подсилване или промяна. Не на последно място, едно от основните предимства на дигиталния маркетинг е лесната персонализация. Рекламите по билбордовете и телевизията, целящи да достигнат до всички, остават в миналото. Днес, за радост на всички в сферата на рекламата, лесно може да се таргетира конкретна аудитория, за която конкретен продукт би представлявал интерес.
В материала четете още:
- Какво е дигитален маркетинг?
- Какво се изучава?
- Къде да уча?
- Кариерна реализация